عکس| تصویری پربازدید از ستاره بزرگ پرسپولیس روی کاپوت مرسدس بنز!

مجتبی محرمی یکی از مردان مورد اعتماد علی پروین در دوران حضورش در تیم ملی و پرسپولیس بود. ستاره‌ای که پروین روی او حساب ویژه‌ای می‌کرد.
عکس| تصویری پربازدید از ستاره بزرگ پرسپولیس روی کاپوت مرسدس بنز!
کد خبر : ۲۲۴۰۲

مجتبی محرمی یک از محبوب ترین بازیکنان علی پروین در دوران مربیگری او در پرسپولیس و تیم ملی است، ستاره ای که مرد اول پروین در جناح چپ پرسپولیس و تیم ملی بود و پاس تاریخی او به سیروس قایقران در بازی بزرگ ایران در بازی‌های آسیایی  سال ۹۰پکن برابر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی پروین را بعد از دوران پرشکوه پرسپولیس در اواخر دهه ۶۰ با تیم ملی ایران به قهرمانی آسیا نیز رساند. مجتبی در یکی از آن روزهای شیرین قبل از بازی‌های پکن در اردوی تیم ملی برای آمادگی با کیت تیم ملی هلند و نشسته بر روی بنز ۱۹۰ آلمانی که متعلق به علی پروین است شکار دوربین جمشید داهول عکاس آن روزهای ورزش ایران شده است. عکسی از دو اثر بزرگ اروپا، آلمان با ماشن‌های بنز و هلند با کیت نسلی که آلمان را در هامبورگ شکست دادند. 

دو عنوان نایب قهرمانی در جام‌های جهانی سالهای ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸با ستاره‌های آن سالهای هلند به رهبری یوهان کرویف و بازیکنان بزرگی چون آری‌هان و  برادران واندرکرکوف  با هدایت رینوس میشل و فوتبال نوینی که این تیم ارائه می‌داد تحت تاثیر تیم سال ۱۹۸۸ این تیم با ستاره‌های آن سالها شامل رود گولیت، مارکوفان باستن، رونالد کومان و فرانک ریکارد قرار گرفت. تیمی که در جام ملتهای اروپای سال ۸۸ برای انتقام به آلمان برگشت و با درخشش فان باستن و دیگر ستاره‌ها در نیمه نهایی انتقام شکست در فینال جام جهانی سال ۷۴ را از ژرمن‌ها با همان نتیجه دو بر یک گرفت.

عکس| ژست دیدنی ستاره پرسپولیس با مرسدس بنز و لباس تیم ملی هلند

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر